.: آخَــریــنــ اَخــبـارـه وِبَــمـ :.

سلام دوستان خیلی خوش اومدید و خبر جدید اینکه کانالمون افتتاح شد حتما یه سری بزنید و مهمون ما باشید


ولنتاین مبارک

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ انجمن



♥عشــق دو طـــرفه ♥

❤عاشقانه های من وعشقم❤

روز عشق آمد و من تنهای تنهایم !
همه عاشقان دست در دستان هم گذاشته اند و به هم محبت و عشق هدیه می کنند
اما من تنها در این گوشه از این دنیای بی محبت نشسته ام و با حسرت به عاشقان که دست در دستان هم گذاشته اند و بر لبان هم بوسه میزنند نگاه می اندازم
و اشک میریزم و آن لحظه دلم هوای تو را می کند !
کاش تو بودی تا در این روز به تو محبت و عشق هدیه کنم ، اما نیستی !
نیستی که دستانت را بگیرم و با هم به سرزمین عشاق برویم و در کنار هم قدم بزنیم و من نیز لحظه به لحظه بر گونه های مهربانت بوسه بزنم و بگویم خیلی دوستت دارم !
تو از من دوری، و من تنها مثل شمع نیمه سوخته در غم دوریمان می سوزم و آب می‍شوم!
تو دوری، و انگار دنیا را از من گرفتن و شادی هایم را همه نقش بر آب کردن و یک دنیا غم و غصه و اشک به من هدیه دادن !
امروز زیباترین روز عاشقان است اما تلخ ترین روز برای من !
تو دوری اما من به وجود عشق شکی ندارم،
و عشق زیبا تریم کلمه ای است که میشود تورا با آن معنا کرد،
آره ... ما از هم دوریم اما، عاشق هم ....

"محمــــدطاهــــره"

http://eshghe-vaghei.gq/

 

 



محمد&طاهــــرهمحمد&طاهــــره

نظرات شما عزیزان:

hdwallpapers
ساعت1:19---27 بهمن 1394
خوشحال شدم که 2 تا از تصاویر وبلاگمو پست گذاشتی
متن هاشم فوق العاده بودن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
+ شنبه 24 بهمن 1394برچسب:, ساعت 19:19 بـ ه قـلمـ ღمـحـمــدღ



طراح : محـ♥ـمـد